Ono je totiž ve hře tolik faktorů, že se to může během dne dost změnit.
Protože netuším, kolik stojí reklama, kterou za sebou tahá letadlo létající nad městem, a ani nevím kolik stojí třeba vzducholoď s reklamou, považuji za nejdražší tu televizní.
Tu si mohou dovolit jen skutečně zavedené a velmi bohaté firmy. Ona jen ta výroba dosahuje hodně vysokých čísel a když se do ní zapojí i digitální efekty, stoupá částka k závratným výšinám. A kde je cena za vysílací čas? Ten nejdražší je večer, ten nejlevnější ráno. To jste nevěděli? Ano, nejvíce peněz zaplatí firma za vysílání své reklamy v tom nejsledovanějším čase, tuším od šesti večer do desíti? Tak nějak. Pak se cena snižuje a ve tři hodiny a snad ještě ve čtyři se za vysílací čas platí nejméně. Jenže, kolik lidí se v tuto dobu dívá, že? Tak akorát noční vrátní, pokud neusnuli spánkem spravedlivých.
Reklamní agentura Brno https://www.imperialmedia.cz/brno/ v této branži dělá již několik let. Takže zde mají naprostý přehled, jak se říká, o všem, co se kde šustne, a tak také dopředu ví cenu. Zase opět ne úplně přesně, protože pokud si klient domluví například distribuci vytištěné reklamy, tak oni nemohou vědět kolik mu distributor započítá. Ovšem na to co se bude dělat u nich samozřejmě ceníky mají. Jasně že je to pokaždé jiné, tak jako za boty v krámě nedáte za všechny stejně, tak i zde zaplatíte za každou reklamu jinou výslednou sumu. Jinak bude stát barevná na kvalitní papír, jinak černobílá na papír obyčejný to dá rozum. Mimochodem ta poslední jmenovaná varianta asi bude nejlevnější forma reklamy u nás, nebereme-li ovšem v potaz internet a PPC. Ovšem internetová reklama je již jiná kategorie a tu již probrat zde nelze. Pokud tedy chcete vědět bližší informace nezbývá vám než kliknout na odkaz nahoře a ptát se tam. A ihned si také domluvit spolupráci. Nač čekat, že ano.