V dnešní době hodně lidí hledá ke svému zaměstnání ještě nějaký přivýdělek, který by mohli zvládnout. Stranou nezůstávají ani maminky na mateřské dovolené nebo studenti a důchodci. Pokud patříte mezi ně a máte alespoň trochu vlohy pro psaní textů, tak aby byly pro ostatní čtenáře přínosné, tak byste neměli váhat a pustit se do práce. Každý z nás může nabídnout něco, co obohatí životy druhých a navíc se dá ještě vydělat nějaká korunka navíc a to z pohodlí svého domova. Potřebujete totiž jen svůj počítač nebo notebook a můžete začít.
- Můžete si založit vlastní blog, kde budete psát vaše příběhy, zkušenosti nebo rady, tak aby to přineslo užitek ostatním, kteří samozřejmě budou texty číst.
- Lze si najít někoho, kdo má vlastní blog a pracovat pro něj, když mu budete dodávat například kvalitní a originální PR články.
- Oslovit reklamní společnosti, kterým by se hodila nějaká pomoc ve formě čtivého a přesvědčivého textu, který samozřejmě nebude násilný, ale bude působit zcela přirozeně.
- I založení vlastního e-shopu má svá pravidla, která úspěšnost prodeje budou stavět na příčku kvalitních textů.
Zásadní pravidlo
Ještě jste se nesetkali s označením PR? Nic se neděje, prakticky se jedná o zkratku, která ukrývá slovo Public Relations, což znamená vztahy s veřejností. Poté je zcela jasné, že to v žádném případě nesmí být jen tak nějaký monolog, který se bude zaměřovat jen na nás, ale především na veřejnost. Měl by vlastně nést určité prvky pomoci, rady, zlepšovat vzájemné vztahy a především by měly být výstižné. Ve většině případů, ten kdo navštíví webové stránky, tak je to za nějakým účelem a zajímá ho v podstatě jen jeho problém nebo výrobek, který zrovna hledá a také potřebuje, pak je důležité zdůraznit, co všechno za tím stojí, jak mu to může pomoci a neuškodí ani vhodný příklad komu již pomohl. Zkrátka v obchodě se hodně hraje na detaily a zaměření. Samozřejmě v internetovém světě pak na lepší pozici v internetových vyhledávačích, což tento text a správně provedené SEO zvládne celkem hravě.