Www

Konkurenceschopný web

Máte-li vlastní firmu, třebaže menší, určitě moc dobře víte, jak je potřebné, abyste byli v té velké konkurenci pořádně vidět. A to mimo jiné znamená snažit se být k nalezení i na internet. Firma, která dnes nemá vlastní web, jako by nebyla. Právě na internetových stránkách můžete nejlépe poukázat na vaše přednosti a zároveň předložit svým potenciálním zákazníkům kompletní nabídku vašich služeb, případně sortimentu. Nestačí si však vyrobit jenom jednoduchý web bez barvy a zápachu. Mělo by se jednat o stránky, které dokáží dostatečně zaujmout, samozřejmě, že v pozitivním slova smyslu.

google chrome logo

Hezká grafika

I když se může zdát, že na vizuálních kvalitách firemního webu tase tolik nezáleží, není to úplně pravda. Zákazníci si řeknou, že když si nedáte záležet na vlastních stránkách, jak pak můžete dělat svou práci. A tomu byste měli, pokud možno předejít. Nemusíte dělat stránky podle nejnovějších trendů. Stačí vytvořit pouze jednoduchou, nicméně líbivou grafiku a samozřejmě by nemělo chybět ani povedené firemní logo. Nemáte-li dostatečné schopnosti ani talent, můžete se obrátit na profesionální grafiky, kteří vám vyrobí vizuální prezentaci tak, jak má být. A nemusí jim ani moc platit. Celá řada grafiků ještě studuje na vysoké škole a jejich gáže nejsou příliš vysoké. Ovšem jejich kvalita je už na odpovídající úrovni.
rozložení webové stránky

Kvalitní text

Hezké vizuální zpracování je určitě důležité, ale hlavním tahounem všech internetových stránek je samozřejmě obsah, tedy hlavně text. Ten by měl být, pokud možno co nejstručnější, aby se návštěvníci nemuseli zabývat dlouhým čtením a zároveň by mu neměla chybět ani poutavost. Opět se v tomto případě můžete poohlédnout po profesionálovi, tentokráte z řad copywriterů. Není jich dnes tolik jako ještě zhruba před pěti deseti lety, ale výběr je stále slušný. Díky tomu můžete najít člověka, který má nejen slušně ceny, ale je schopen dodat i kvalitní text.